This commit is contained in:
Dong Yoon Park 2017-11-03 23:51:09 -07:00
Родитель 2dfcf717eb
Коммит 167c87a784
21 изменённых файлов: 24 добавлений и 24 удалений

Просмотреть файл

@ -7,7 +7,7 @@ using HoloToolkit.Unity.InputModule;
using UnityEngine;
using UnityEngine.XR.WSA.Input;
namespace MRDL.Controllers
namespace HoloToolkit.Unity.Controllers
{
/// <summary>
/// Waits for a controller to be instantiated, then attaches itself to a specified element

Просмотреть файл

@ -4,7 +4,7 @@
using System.Collections;
using UnityEngine;
namespace MRDL.ControllerExamples
namespace HoloToolkit.Unity.ControllerExamples
{
public class Brush : MonoBehaviour
{

Просмотреть файл

@ -5,7 +5,7 @@ using System.Collections;
using UnityEngine;
using UnityEngine.XR.WSA.Input;
namespace MRDL.ControllerExamples
namespace HoloToolkit.Unity.ControllerExamples
{
public class BrushController : MonoBehaviour
{

Просмотреть файл

@ -2,12 +2,12 @@
// Licensed under the MIT License. See LICENSE in the project root for license information.
using HoloToolkit.Unity.InputModule;
using MRDL.Design;
using HoloToolkit.Unity.Design;
using System.Collections;
using UnityEngine;
using UnityEngine.XR.WSA.Input;
namespace MRDL.ControllerExamples
namespace HoloToolkit.Unity.ControllerExamples
{
public class BrushSelector : MonoBehaviour
{

Просмотреть файл

@ -2,12 +2,12 @@
// Licensed under the MIT License. See LICENSE in the project root for license information.
using HoloToolkit.Unity.InputModule;
using MRDL.Controllers;
using HoloToolkit.Unity.Controllers;
using System.Collections;
using UnityEngine;
using UnityEngine.XR.WSA.Input;
namespace MRDL.ControllerExamples
namespace HoloToolkit.Unity.ControllerExamples
{
public class ColorPickerWheel : MonoBehaviour, IPointerTarget
{

Просмотреть файл

@ -3,7 +3,7 @@
using UnityEngine;
namespace MRDL.Design
namespace HoloToolkit.Unity.Design
{
public interface IDistorter
{

Просмотреть файл

@ -4,7 +4,7 @@
using UnityEditor;
using UnityEngine;
namespace MRDL.Design
namespace HoloToolkit.Unity.Design
{
public class LineBaseInspector : Editor
{

Просмотреть файл

@ -3,7 +3,7 @@
using UnityEngine;
namespace MRDL.Design
namespace HoloToolkit.Unity.Design
{
public class Ellipse : LineBase
{

Просмотреть файл

@ -5,7 +5,7 @@ using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
namespace MRDL.ControllerExamples
namespace HoloToolkit.Unity.ControllerExamples
{
public class Eraser : Brush
{

Просмотреть файл

@ -3,7 +3,7 @@
using UnityEngine;
namespace MRDL.Design
namespace HoloToolkit.Unity.Design
{
public class Line : LineBase
{

Просмотреть файл

@ -4,7 +4,7 @@
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
namespace MRDL.Design
namespace HoloToolkit.Unity.Design
{
public abstract class LineBase : MonoBehaviour
{

Просмотреть файл

@ -4,7 +4,7 @@
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
namespace MRDL.Design
namespace HoloToolkit.Unity.Design
{
public class LineObjectCollection : MonoBehaviour
{

Просмотреть файл

@ -1,10 +1,10 @@
// Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.
// Licensed under the MIT License. See LICENSE in the project root for license information.
using MRDL.Design;
using HoloToolkit.Unity.Design;
using UnityEngine;
namespace MRDL.Controllers
namespace HoloToolkit.Unity.Controllers
{
[RequireComponent(typeof(Line))]
[ExecuteInEditMode]

Просмотреть файл

@ -3,7 +3,7 @@
using UnityEngine;
namespace MRDL.Design
namespace HoloToolkit.Unity.Design
{
public abstract class LineRenderer : MonoBehaviour
{

Просмотреть файл

@ -4,7 +4,7 @@
using System.Collections;
using UnityEngine;
namespace MRDL.Design
namespace HoloToolkit.Unity.Design
{
public class LineUnity : LineRenderer
{

Просмотреть файл

@ -5,7 +5,7 @@ using System;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
namespace MRDL.Design
namespace HoloToolkit.Unity.Design
{
#region structs
[Serializable]

Просмотреть файл

@ -3,7 +3,7 @@
using UnityEngine;
namespace MRDL.Controllers
namespace HoloToolkit.Unity.Controllers
{
public class NavigationHotSpot : MonoBehaviour
{

Просмотреть файл

@ -7,7 +7,7 @@ using System.Collections;
using UnityEngine;
using UnityEngine.XR.WSA.Input;
namespace MRDL.ControllerExamples
namespace HoloToolkit.Unity.ControllerExamples
{
public class ObjectSpawner : MonoBehaviour
{

Просмотреть файл

@ -3,7 +3,7 @@
using UnityEngine;
namespace MRDL.Controllers
namespace HoloToolkit.Unity.Controllers
{
public interface IPointerTarget
{

Просмотреть файл

@ -3,7 +3,7 @@
using UnityEngine;
namespace MRDL.Controllers
namespace HoloToolkit.Unity.Controllers
{
[ExecuteInEditMode]
public class PointerCursor : MonoBehaviour

Просмотреть файл

@ -4,7 +4,7 @@
using UnityEngine;
using UnityEngine.XR.WSA.Input;
namespace MRDL.Controllers
namespace HoloToolkit.Unity.Controllers
{
/// <summary>
/// Routes controller input to a physics pointer