Merge pull request #3 from Cameron-Micka/dev/allocationTolerances

Adding support for older .Net versions
This commit is contained in:
Cameron 2019-01-28 20:06:44 -08:00 коммит произвёл GitHub
Родитель 47d841f637 df72d9dece
Коммит 16375ec85f
Не найден ключ, соответствующий данной подписи
Идентификатор ключа GPG: 4AEE18F83AFDEB23
1 изменённых файлов: 9 добавлений и 7 удалений

Просмотреть файл

@ -143,7 +143,8 @@ namespace Microsoft.MixedReality.Profiling
Destroy(meshRenderer.gameObject);
}
stopwatch.Restart();
stopwatch.Reset();
stopwatch.Start();
}
private void Start()
@ -206,7 +207,8 @@ namespace Microsoft.MixedReality.Profiling
frameOffset = (frameOffset + 1) % frameRange;
frameCount = 0;
stopwatch.Restart();
stopwatch.Reset();
stopwatch.Start();
}
// Update memory statistics.
@ -328,7 +330,7 @@ namespace Microsoft.MixedReality.Profiling
displayedDecimalFormat = string.Format("{{0:F{0}}}", displayedDecimalDigits);
StringBuilder milisecondStringBuilder = new StringBuilder(16);
stringBuilder.Clear();
stringBuilder.Length = 0;
for (int i = 0; i < frameRateStrings.Length; ++i)
{
@ -336,8 +338,8 @@ namespace Microsoft.MixedReality.Profiling
milisecondStringBuilder.AppendFormat(displayedDecimalFormat, miliseconds);
stringBuilder.AppendFormat("{0} fps ({1} ms)", i.ToString(), milisecondStringBuilder.ToString());
frameRateStrings[i] = stringBuilder.ToString();
milisecondStringBuilder.Clear();
stringBuilder.Clear();
milisecondStringBuilder.Length = 0;
stringBuilder.Length = 0;
}
}
@ -448,10 +450,10 @@ namespace Microsoft.MixedReality.Profiling
private static void MemoryUsageToString(StringBuilder stringBuilder, string displayedDecimalFormat, TextMesh textMesh, string memoryString, ulong memoryUsage)
{
stringBuilder.Clear();
stringBuilder.Length = 0;
// Note, this can trigger an allocation and can be called each frame. But, with default settings this function should only fire with memory deltas of +-1KB.
string megabytes = stringBuilder.AppendFormat(displayedDecimalFormat, ConvertBytesToMegabytes(memoryUsage)).ToString();
stringBuilder.Clear();
stringBuilder.Length = 0;
textMesh.text = stringBuilder.AppendFormat(memoryString, megabytes).ToString();
}